ريا و سكينة
اهلا بكل الاعضاء الجدد ان شاء الله ها تجدو معانا اسرة طيبة متحابة فى الله ان شاء الله نتمنى لكم اسعد الاوقات
ريا و سكينة
اهلا بكل الاعضاء الجدد ان شاء الله ها تجدو معانا اسرة طيبة متحابة فى الله ان شاء الله نتمنى لكم اسعد الاوقات
ريا و سكينة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ريا و سكينة

منتدى نسائى  
الرئيسيةمنتدى ريا وسكينأحدث الصورالتسجيلدخول

المواضيع الأخيرة
» صور للفيس
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2015 6:33 am من طرف مديرة الموقع ام يحيى

» السيسى اسد
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2015 3:34 pm من طرف sara

» غذائك وصحة شعرك
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالإثنين يناير 05, 2015 8:46 pm من طرف مديرة الموقع ام يحيى

» البرتقال والحليب لتفتيح البشرة
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالإثنين يناير 05, 2015 12:20 am من طرف يحميكى يا بلدى

» اصنعى شاور الاستحمام بنفسك
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالإثنين يناير 05, 2015 12:17 am من طرف يحميكى يا بلدى

» تغذية اولادك اثناء الدراسة
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالأحد يناير 04, 2015 11:04 pm من طرف مديرة الموقع ام يحيى

» ساعات رخيصة جدااا وجديدة صدقينى مش هتلاقى الاسعار دى عند حد
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 12, 2014 12:31 pm من طرف مديرة الموقع ام يحيى

» خلصنا من الامتحانات اخيييراااااااااااا
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالأحد يونيو 29, 2014 3:40 pm من طرف مديرة الموقع ام يحيى

» شات حبايب حكاية حنان يلا نتعرف على بعض
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2014 4:50 pm من طرف مديرة الموقع ام يحيى

» لازانيا باللحم والصوص بطريقة سهلة جدا
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالجمعة أبريل 18, 2014 1:44 am من طرف مديرة الموقع ام يحيى

» تحفة بجد
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 16, 2014 12:45 am من طرف يحميكى يا بلدى

» القرنبيط بالجبن الشيدر
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 15, 2014 12:22 pm من طرف مديرة الموقع ام يحيى

» بجد تحفة
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالأحد أبريل 13, 2014 2:50 am من طرف يحميكى يا بلدى

» خبر عاجل
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالأحد أبريل 13, 2014 2:48 am من طرف يحميكى يا بلدى

» سئلت عجوز لماذا يحبك زوجك
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالأحد أبريل 13, 2014 2:44 am من طرف يحميكى يا بلدى

دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
loly mody
مشرفة الميك اب
مشرفة الميك اب
loly mody

دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  Empty
مُساهمةموضوع: دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس     دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 20, 2013 3:07 pm

هذا الموضوع للاستفاده منه امام زوجك والمحارم وانا برئيه من من تستخدمه فيما يخالف شرع الله
اللهم بلغت اللهم فشهد
ده الجزء الثانى من مواضوعى لان الاول اتقفل لتخطيه الف مشاركه

دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  Nudeglit_aljazy

ازيكوا يا فتوكات ؛؛شخباركم شحوالكم
انا شفت محتاسات كتير هنا فى فتكات مش عارفين يختاروا مكواه الشعر للشعريتن المنكوشي الى حلتها
ولقيت دايما الاجابه واحده بابى ليس او براون ؛؛وتلاقى الاخت الفتايه الى بتنصحك ومصره ان المكواه بتعتها احسن مكواه فى العالم معندهاش غيرها اصلا  دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  Mood11و مجربتش ماركه تانى وتقلك دى احسن واحده واوعى تجيبى غيرها
 دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  Mood8طب على اى اساس ؛؛على اساس انك خبره بقى وجربتى الى فى السوق كله وداخله على الاسواق العالميه كمان دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  SFi_bat
وللعلم انا مش ببيع ولا بعمل دعايه لماركه على حساب اخرى ولا كمان بروفشنل وبعمل دعايه لروحى خالص ؛؛ انا هقلكم تجربتى مع كل نوع وانتى هتشوفى بنفسك الفديو بتاع المكواه وانا بجربها على شعر بنتى
اولا انا جربت اكتر من 20 نوع  دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  Mood3ولما بقول عشرين مش مجازا دى حقيقتا واقعيه تماما ؛؛عايشه فى المانيا بقى وادلع
وكمان مش كلهم من المانيا كنت لما بروح بلد تانى بشترى برضو
ادمان بعيد عنكم كده
فلما بقول خبرتى بتبقى خبره عن جد مش خبرتى خلال التلات ايامم الى اشتريت فيها مكوه انا مكونه رأى مسبق عنها ومنبهره بيها جدا كده وخلاص
لا انا هقلكم بحياد وهعمل اختبار ل 9 مكواه قدام عنيكى يا قمر وانتى تحكمى عقلك وتشوفى ايه النوع المناسب دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  SFun_mischieviousbig ليكى حسب الى انتى عايزاه من المكوه دى فرد بس ولا حركات فوق وتحت ولا عايزه تدى حجم لشعرك ؛؛انتى الادرى بشعرك وادرى باحتياجاته
قبل كل شئ لازم حبه معلومات كده مهمه وانتى بتشترى اى مكواه شعر
اول حاجه السراميك مبقش التوب بتاع المكاوى فى حجات احسن واحدث كتير بقوا يعملوا بيها الشرائح بتاعت المكواه نفسها زى التيتانيوم والترمالين والنانو تيتانيوم احدث والنانوتراملين يا ريت بقى لو خليط منهم بقى مقلكيش  دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  202
بس بيبقى تمنها غالى شويه فوق الالف كده زى FIH GHD CHI
وتاها ؛؛دول روووووعه روووعه روووووعه الاولى بتتكون من خليط من النانو تيتانيوم ونانو سيراميك ونانو تورمالين
حاجه واهميه جد جدا
الجى اتش دى ميختلفش عليها 2 بس غاليه ولما بحثت فى مصر لقيت كله مغشوش وفى كمان منها 300 معفنه جدا جدا جدا صينى صينى يعنى فقلت بلاش منها فى الرفيو بتاعى
الفيا ملقتهاش اساسا
التشى مصنوعه فى امركا وانا جيبها كمان من هناك رأسا بس المشكله الفولت بتاعها 120 ممشاش مع فولت الاتحاد الاروبى خالص
مشكله صراع فولتات عالمى مليش دعوه انا بيه خالص
والتيها نفس المشكله وحتى لو لقتيها فى مصر تمنها معدى ال 1800 جنيه فقلت بلاش تعقيد
وكمان فى هير استيلر برصو تيتانيوم وترمالين فى حدود 1600 ( دى غير الانستيلر الى انا منزلها فى الفديو ) برضو ملوش لزوم الغالى ده  دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  227
ولو حبتوا ممكن اعمل رفيو تانى على المكواه الاعلى من 1000  دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  SSig_thinkingلليحب معنديش مشكله خالص
طيب بقى نكمل قلنا المهم هى مصنوعه من ايه
ثانيا : خاصيه الايونات مهمه ...؟ اه مهمه وبالذات للى شعرها هايش
طب يعنى ايه ايوانات وبتعمل ايه ؟؟؟
اى شعر بعد استشواره او كويه بيبقى فيه ايونات سالبه بتخلى الشعر يقف كده فلما تستخدمى مكواه او استشوار فيه ايونات موجبه بيعمل تعادل لايوانات شعرك ويقلل من هيشان الشعر وبيدى لمعان كده على خفيف مش بريق يعنى  دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  226
نمتى منى ولا ايه ؛؛معلش موضوع ابسط شرح ليه كده والله حاولت ؛؛معلش بقى زوجه عالم كميا فزيائيه ههههههههههههههههههه

دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  148
ثالثا : ديجتل ولا تدريج عادى ولا من غير خالص
مفرقتش خالص مالص المهم الشاشه الديجتال متبقاش فى مكان مسكه ايدك زى براون ستان هير غصب عنك صبعك هيجى عليها وتلقيها فجأه كده بردت تبصى تلاقيها انطفط وانتى مش واخده بالك ؛؛عشان كده بفضل لو ديجتل تبقى فيها خاصيه الصوت تدى اشاره صوتيه عند اى تغير فى الحراره لو اى لعب فى زراير السالب او الموجب تنبهك كده ( متواجده فى ريمونجتن وجراندونج وغير متواجده فى براون )
اوكى تمام كده  دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  SHa_clap2
مديرة الموقع ام يحيى
مدير عام الموقع
مدير عام الموقع
مديرة الموقع ام يحيى

دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  Empty
مُساهمةموضوع: رد: دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس     دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس  I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 20, 2013 5:07 pm

تسلمى ويسلم مجهودك الرااااااائع يارب
http://www.rayawskina.com

دليل كل محتاسه فى اختيار البابى ليس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تدخل حماتك فى اختيار اثاث منزلك
» اظافرك دليل صحتك